Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu:

Elektronicznej Skrzynki Podawczej Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim
w ramach opracowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji
Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

epuap

 

Adres ESP Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim na ePUAP:
/PUPLW/SkrytkaESP

 

Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest:

  1. posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (zakładka "Załóż Konto") – konto jest bezpłatne,
  2. posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP.

 

Pismo ogólne można wysłać po zalogowaniu się na ePUAP, klikając na link poniżej, przekierowujący do właściwego formularza:

Elektroniczna Skrzynka Podawcza PUP

Po przejściu do formularza należy wybrać podmiot, do którego ma zostać wysłane pismo, wpisując w pole "Ustaw/zmień adresata" minimum 4 znaki nazwy podmiotu. Poniżej pokaże się lista podmiotów, których nazwa jest zgodna z wpisem w polu. Należy wybrać:

POWIATOWY URZĄD PRACY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
  • DOC,
  • RTF,
  • XLS,
  • TXT,
  • BMP,
  • JPG,
  • PDF.


Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Ponadto informujemy, że podane na Biuletynie kontaktowe adresy e-mail nie pełnią roli skrzynki podawczej.
Do wnoszenia spraw i wniosków drogą elektroniczną służy specjalna usługa zamieszczona na
platformie ePUAP zarządzana przez Ministerstwo Cyfryzacji.

 

Wytworzył:
Damian Wyszomirski
Udostępnił:
Wyszomirski Damian
(2009-06-15 10:31:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Wyszomirski Damian
(2017-07-10 13:28:20)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki