Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu:
Elektronicznej Skrzynki Podawczej Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim
w ramach opracowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji
Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Adres ESP Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim na ePUAP:
/PUPLW/SkrytkaESP
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest:
- posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (zakładka "Załóż Konto") – konto jest bezpłatne,
- posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP.
Pismo ogólne można wysłać po zalogowaniu się na ePUAP, klikając na link poniżej, przekierowujący do właściwego formularza:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza PUP
Po przejściu do formularza należy wybrać podmiot, do którego ma zostać wysłane pismo, wpisując w pole "Ustaw/zmień adresata" minimum 4 znaki nazwy podmiotu. Poniżej pokaże się lista podmiotów, których nazwa jest zgodna z wpisem w polu. Należy wybrać:
POWIATOWY URZĄD PRACY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC,
- RTF,
- XLS,
- TXT,
- BMP,
- JPG,
- PDF.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Ponadto informujemy, że podane na Biuletynie kontaktowe adresy e-mail nie pełnią roli skrzynki podawczej.
Do wnoszenia spraw i wniosków drogą elektroniczną służy specjalna usługa zamieszczona na platformie ePUAP zarządzana przez Ministerstwo Cyfryzacji.